Wednesday, September 23, 2009

APA YANG ANDA PERLU TAHU TENTANG PROGRAM JANA WANG YANG KAMI TAWARKAN...

Wow..! Idea mencurah-curah datang selepas raya nie..hihi.Untuk entri kali nie, saya nak anda tahu apa itu Program Jana Wang yang ditawarkan di sini.
Bold
1- Ia adalah sistem CGPro..singkatan daripada Commission Generator Pro.

2- Setelah menempah sistem dengan kami ( anda perlu membuat bayaran sebanyak RM50 sahaja ), anda akan diberikan sebuah web milik anda sendiri.

3- Web yang akan diberikan adalah menggunakan nama subdomain yang akan anda pilih sendiri. Perlu diingat bahawa pemilihan nama adalah penting. Ini kerana:
*ia boleh mempengaruhi tanggapan pertama pelayari internet terhadap web anda.
*secara tidak langsung nama subdomain boleh menjadi daya penarik untuk menarik seramai mungkin pelayari internet untuk melayari web anda.

4- Di dalam web anda nanti, anda boleh memuatkan sebanyak mana yang anda suka iaitu program2 buat duit yang anda sertai.

5- Tugas anda hanyalah mempromosikan web url.

6- Sistem emel autoresponder akan digunakan dan akan berfungsi dengan sendirinya.

7- Anda juga akan dapat membina senarai emel dengan sistem ini. Ia akan memudahkan kerja anda untuk membuat follow up kepada list anda nanti.

8- Dengan menyertai program ini, komisen akan diberikan sebanyak RM10 bagi seorang list yang membuat belian/tempahan sistem dengan anda.

9- Penaja program ini iaitu www.komisen.com akan membantu anda dalam usaha untuk membangunkan web dan mempromosikannya. Pendek kata, anda akan diberi alat bantuan sokongan selepas menempah sistem ini. Jangan risau kerana anda tidak keseorangan dan tidak akan dibiarkan terkial-kial dalam usaha membina list dan mempromosi web.

10- Akhir sekali, apa yang penting program jana wang yang ditawarkan ini adalah yang sah di sisi undang-undang dan agama. Ia BUKAN skim cepat kaya, skim piramid, skim pelaburan haram atau yang seumpamanya. Jadi, ia lebih BERKAT daripada anda mencari sesuatu yang selainnya.

Saya percaya, setelah anda menyertai sistem kami, anda akan dapati lebih banyak kebaikan dan faedahnya yang akan berbalik kepada anda juga.

Anda boleh lihat sendiri akan kelebihan sistem CGPro. Lihat saja testimoni dalam blog ini. Jom explore..klik sini.

No comments:

Post a Comment