Sunday, September 20, 2009

SELAMAT HARI RAYEEE..MAAF ZAHIR BATIN DARIPADA WWW.NIXX.MYPORTAL.MY

Assalamualaikum wbt,

Hari inie raye kedua..harap masih belum terlambat untuk saya mengucapkan selamat hari raya dan maaf zahir batin. Ucapan ini saya ucapkan kepada semua pembaca blog ini terutama kepada followers sy. Tima kacih bebanyak yang tak terhingga kerana sudi jadi pembaca setia blog gift4u.

Anda-anda semua pun, apalah salah kiranya turut jadi followers blog ini..tak rugi apa2pun..hihi. Nati sy belanja makan kerepek raya. :P.

Berbalik kita pada tujuan asal blog ini ditubuhkan, iaitu untuk mengajak anda men'join'kan diri ke program buat duit yang terbaik ( bagi saya laa ). Iya..tak tipu..program buat duit..hanya di hujung jari anda..cuma klik di sini.

Istimewa sempena Aidilfitri ini, saya ingin memberikan anda ( yang nak sertai program ini ) cadangan nama2 subdomain khas untuk anda. Nati add YM saya nik_nasriah..pastu saya akan berikan anda nama2 cadangan utk subdomain web anda nati. Jangan lupa, bgtau sy yang anda nak join program ini ye.

Oklaa. Cukuplaa setakat ni dulu.. nati kalo ade idea lagi untuk menaip, saya akan muatkan entri yang penuh dengan informasi berguna untuk anda, insya Allah.

Babai..mmuaahhh.

No comments:

Post a Comment