Friday, May 1, 2009

tajuk..

Tahu tak anda kenapa saya memilih tajuk "hadiah untuk anda" bagi blog ini?

Sebabnya, saya ingin memberikan hadiah kepada anda.

Mungkin ada atau sememangnya ramai yang mengimpikan sebuah kehidupan yang selesa. Tak mustahil dengan menerima hadiah daripada saya ini ( untuk maklumat lanjut sila layari www.nixx.myportal.my )...mana tahu hajat anda itu akan tercapai.

Saya tidak menjanjikan pulangan yang lumayan tapi sekurang-kurangnya anda akan bebas dari beban kewangan. Kenapa, tak percaya? Cubalah dulu!

Bagaimana saya boleh join program ini?

Jawapan : melalui website yang dimiliki oleh abang saya.

Menurutnya, setiap hari ada sahaja pelanggan baru yang menempah sistem CGPro ini daripadanya. Ada juga orang luar Malaysia iaitu dari Brunei yang tertarik dengan sistem yang ditawarkan ini.

SEKIRANYA BERMINAT ANDA BOLEH BERIKAN SAYA NAMA DAN ALAMAT EMEL ANDA ( MELALUI YM ). MAKLUMAT ANDA AKAN DIRAHSIAKAN.

JANGAN RISAU KERANA INI BUKAN SKIM CEPAT KAYA, SKIM PIRAMID, SKIM PELABURAN ATAU YANG SEUMPAMANYA. INI ADALAM PROGRAM JANA WANG SECARA ONLINE YANG SAH DI SISI UNDANG-UNDANG.



No comments:

Post a Comment