Thursday, May 28, 2009

Apa Kata Mereka Tentang Kami

Terima kasih SDR Nik Nasruddin NM kerana menyiapkan sistem dalam tempoh 1 hari (beliau berjanji untuk menyiapkannya dalam tempoh antara 1 hingga 5 hari). Walaupun masa yang diambil begitu singkat tetapi persembahan sistem adalah begitu profesional dan sangat menarik. Saya sangat yakin melalui sistem yang dibangunkan itu memang dapat menjana wang seperti yang diharapkan samada anda sedang tidur atau sedang jaga atau sedang buat apa sahaja.

En. Soid
Soidhasan@gmail.com

Sekian lama melayari internet, tak sangka ada sistem seperti CGPro yang boleh diharap untuk jana wang, tak payah kerja kuat pun.

Abang Amuraria
amuraria@gmail.com

Melalui promosi yg telah saya lakukan, Alhamdulillah saya telah berjaya mendapatkan beberapa pengguna lain membeli program ini dan Sdra Nik telah meminta No Akaun bank untuk berkongsi komisen dari bayaran penyertaan yang beliau terima. Saya menerima komisen RM10 setiap kali ada peserta baru yang membeli program ini melalui promosi saya.

Sebagai orang yang boleh dianggap 'lama' dalam bidang e-commerce dan ada sedikit pengetahuan mengenai selok belok beberapa program affiliate, saya rasa usaha yang telah Sdra Nik lakukan ini tidak berbaloi dengan harga yang beliau kenakan. RM50 pada saya, adalah terlalu rendah! Namun begitu, beliau masih bersedia untuk berkongsi RM10 (20%) sebagai komisen affiliate.

Cikgu Gading
Pertama@gmail.com

No comments:

Post a Comment